Sol, plugg och ett porträtt

Kan det bli en bättre vecka? Soligt väder, värme och "ledigt" från skolan både idag och på fredag:-) Har i och för sig ägnat flera timmar idag åt att läsa igenom organisationsboken men det är skönt att slippa åka hela vägen in till skolan. Vad bra det skulle vara om Universitetet skulle ligga söder om stan:-)
Det var ett tag sedan jag la in ett porträtt på bloggen och nu känner jag att det verkligen är dags för det. Jag har tagit bilden i Ågesta och djuret på bilden är... en kossa, trots att hon ser lite konstig ut:-)

image38

Inte är det väl bara jag som önskar att djur skulle ha fått människans förmåga att prata?:-) Jag undrar vad hon tänker och/eller säger?!
- "Kan du kolla om det saknas något i min mun?"
Hon kanske rentav bara var chockad av att se mig? Hon kom sakta fram till staketet med tandpetaren i mungipan för att sedan öppna munnen och bara stå och blänga på mig:-)

Kommentarer
Postat av: Maria

ääääntligen uppdaterar du bloggen! haha

och dumheter, jag älskar dina bilder, du är grym. bilden ovan tillexempel är störtskön :D
men jo henne känner jag till och hon är jätteduktig absolut, har dock inte råd att lägga ut pengar för det

2008-04-23 @ 20:09:33
URL: http://fashionstars.blogg.se
Postat av: Anna

hahaha, söt bild ;)

2008-04-24 @ 19:22:38
URL: http://annakanna.blogg.se/
Postat av: Karin

hehe :) värsta coola bilden!
kram

2008-05-01 @ 18:03:35
URL: http://karinviola.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0