Snö, backar, skidor...

Snö, backar, skidor...
Nu när våren äntligen börjar komma hit efter den långa och envisa hösten(!!!) har jag blivit sugen på att både åka skidor och ut och åka båt i skärgården... Vilken kombination - tror nästan att vattenskidor är min grej:-)
Idag har jag haft två föreläsningar på universitetet och därefter åkte jag direkt till mitt jobb för att boka upp mig på lite kurser jag ska hålla på lördag och tisdag. Ser verkligen fram mot det, tycker det är lika roligt varje gång jag jobbar. Nu är det sovdags för min del, måste upp tidigt imorrn för att försöka läsa så mycket jag orkar i marknadsföringsboken, hela min torsdag är räddad;-) Men sen på kvällen kommer belöningen - Gordon!:-)
Sov gott!
Bilden är från Åre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0