Gavin Degraw på Berns

Trots mina lovord i ett av de senaste blogginläggen har jag inte lyckats blogga så ofta som jag tänkt... Men, bättre sent än aldrig - det är väl så man säger?:-)
De senaste veckorna och helgerna har bestått av segling och mycket plugg. Sista tentan är på måndag och sen är det äntligen dags för ett välbehövligt lov!!! Har förövrigt lyckats få till rätt röda axlar av solen, men det är rätt snyggt tycker jag;-)
Nu måste jag snart åka iväg, ska se Gavin Degraw med en kompis på Berns. Ska bli riktigt skoj att se honom live:-) Hoppas det blir lika bra som jag tror att det kommer bli. Hur som helst är det trevligt att äta middag på någon uteservering i stan i det fina vädret:-)


Bilden är tagen i Jämtland.

Kommentarer
Postat av: amanda

svar; haha va sött sagt, glad jag blir :D ska försöka fortsätta blogga..livet ut haha ;)

Jag har skolavslutning den 10:e, på tisdag alltså!

2008-06-04 @ 22:28:46
URL: http://aami.blogg.se/
Postat av: amanda

svar: jaså, vad jobbar du med? :D

2008-06-06 @ 20:54:09
URL: http://aami.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0