Tenta + vattenpaus

Om ett par timmar ska jag iväg och skriva min första riktiga tenta för den här terminen. Den förra vi skrev var en hemtenta så den räknas inte på samma sätt. Jag hoppas det kommer att gå bra men som några gånger förut så började jag plugga ett par dagar för sent;-) Men men, det sägs ju att man lär av sina misstag så till nästa tenta som jag har 9 april tänker jag börja plugga redan ikväll!
Det har inte blivit så mycket bloggande det senaste dagarna och det beror förutom skolan på att det inte gått att blogga när jag haft tid att skriva och lägga in bilder. Det känns lite som att det är alldeles för mycket bloggare inne på den här sidan, så nu har jag fått planera om mitt bloggskrivande. Istället för sent på kvällarna ska jag nu skriva på dagarna:-)

Vatten måste man ha mycket av för att orka leka...
image33

Kommentarer
Postat av: Jonna

söt doggie:)

2008-03-25 @ 12:29:31
URL: http://JONNAat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0