Vatten

Av någon konstig anledning har det återigen dröjt länge sedan förra blogginlägget och jag vet inte riktigt vad jag kan skylla på... Kan jag anklaga blogg.se för att sajten inte riktigt vill det jag vill? Eller måste jag bita i det sura äpplet och erkänna att jag faktiskt både kan och borde bli bättre på att blogga? Jag har hundratals bilder till som jag skulle kunna lägga in här på bloggen så därför måste jag börja sätta lite fart! En av mina idéer är att lägga in två blogginlägg per dag för att få lite bättre fart, men jag får får se lite hur det går med det med tanke på dagens inte allt för höga frekvens - En sak är i alla fall säker: Jag ska bli bättre på det:-)
Idag kom min kompis hem efter fem, alldeles för långa, månader i Asien. Det var otroligt roligt att få träffa honom igen och jag ser fram mot att få höra mer om resan!
Apropå resa så var ju jag iväg och reste lite förut... Här kommer därför en bild därifrån;-)

image41
Bilden är tagen i Västervik nere vid hamnen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0