Fotojobb

Jag pratar gärna om hur roligt jag tycker det är att fotografera och tack vare det har det spridit sig så pass mycket att jag fått göra lite fotojobb och det är verkligen jättekul! Jag har gjort allt från att bygga upp ministudios hemma för att fota mindre föremål, vart nere i tunnelbanan under rusningstid för ta miljöbilder till att fotografera på Arlanda. Det är väldigt utmanande och roligt att ta bilder som "måste" bli bra och extra krävande blir det när tidsschemat är begränsat.

Här kommer några exempel på det jag fotat:


Silverhalsband för DenizDee


Armband för DenizDee


Ring för DenizDee


Stortavla för Lagerholm & Co (tunnelbana: Hötorget)


Biljettautomater för Lagerholm & Co (Kulturhuset)

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hej!

Nu har jag hittat hit också. Roligt värre :) Ska läsa ikapp lite tänkte jag :P

Jag har också börjat fotografera en del nu (mest rörliga bilder, på hojarna då såklart ;P), men till hösten/vintern blir det väl annat).. Vi får ta den där fototuren vi har pratat om så länge någon dag tycker jag :)

Kram Emelie

2008-09-18 @ 08:23:54
Postat av: Stephanie

svar: Hejhej! Tack så hemskt mycket, ja det är vatten på bild 2.



Hmm.. Jag ska försöka att utöka min variation, men det blir mest porträtt/mode.. Eftersom jag själv älskar mode så blir det lättast att få känsla i dom bilderna, men ska även försöka hitta passionen i att fota landskap etc. Kul att kunna variera då man vill. Älskar ju att fota, så det ska nog inte bli svårt ;)



Ser även att du fotar, häftiga bilder! :)



Ha det bra

Stephanie

2008-09-25 @ 10:29:38
URL: http://stephaniemuster.se
Postat av: Sofia

jätte fina bilder daniel:)

2008-09-29 @ 22:56:00
URL: http://envanmedenbil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0