Föreläsning, Nikon-mässa, årsmöte ...

Igår var världens mest händelserika dag tror jag. Var först iväg i AulaMagna på en 3-timmars (!) föreläsning i redovisning, därefter åkte jag direkt till Nikon Solution Expo i Factory Nacka Strand för att få klämma, känna och för att testa Nikons produktnyheter. Jag fattade rätt snabbt tycke för nya D3:an, men D300:an var faktiskt inte så dum den heller:-) Inte nog med att jag fick testa dem, fick även möjlighet att testa kamerorna med ljusstarka tele- och vidvinkelobjektiv som också var helt okej att jobba med:-) Sen var det modeshow där någon känd fotograf visade hur det går till att fota sådana evenemang. Det var rätt kul att se fotografen jobba, men framförallt var det häftigt att se hur pass bra den trådlösa tekniken fungerar! Efter 1,5 timmar på mässan åkte jag till dykbutiken för att hämta viktiga papper inför årsmötet och när det var klart åkte jag in till centralen och åt mat på TacoBar. Sen var jag inne i en fotobutik den sista halvtimman innan årsmötet började. Är själv rätt nöjd med vad jag lyckades hinna med på en dag:-)
image27
Det här är en flygbild över Öland ... Nej det är det faktiskt inte:-) Vi åkte ner till Ölands södra udde för att gå upp i Långe Jan som är Ölands högsta fyr. Jag är nästan helt säker på att den är 44m hög - och högt kändes det när man kom upp, speciellt när det blåste så pass mycket som det gjorde:-) Men det var i alla fall helt klart värt besöket så det är ett tips om någon av er ska dit!

Kommentarer
Postat av: Maria

hahaha ja men de är ju så jäkla typiskt!
joo blev att byta tillbaka

uscha för tretimmarsföreläningar alltså

2008-03-12 @ 23:04:22
URL: http://fashionstars.blogg.se
Postat av: Melina

godmorgon,hoppas du får en bra fredag

2008-03-14 @ 07:16:16
URL: http://mmelina.blogg.se
Postat av: Lina

Ser man på, daniel har en blogg ;)

2008-03-18 @ 08:45:17
URL: http://fraaans.blogg.se
Postat av: Lina

Ja, smart ju!
Visst, bara om jag får välja vilken? :) hoho

2008-03-18 @ 22:53:45
URL: http://fraaans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0