Öland igen...

Nu var det ett tag sedan jag skrev något här på bloggen men nu är jag i alla fall tillbaks:-)
Den här veckan har jag bara två föreläsningar på fredag och istället för att bara vara hemma och slappa (borde stå: "plugga") har jag jobbat både i måndags och i tisdags. Igår fick jag faktiskt ihop 10 timmars arbete så det känns jättebra. Var föresten på en extrainsatt, frivillig, föreläsning i måndags som föreningen ekonomerna på Stockholms universitet ordnat. Föreläsaren var Johan Staël von Holsten (VD för Iqube och grundare av företaget Icon Medialab) och jag måste säga att jag aldrig har fått en sådan motiverande kick av att sitta och lyssna på någon som pratar. Han fick mig verkligen att förstå hur roligt det kan vara att starta och driva företag - så det är det jag kommer att göra när jag pluggat klart:-)
Familjen har föresten bestämt att vi ska åka ner till Kalmar och Öland inom en månad och det ser jag verkligen fram mot. Lite otippat väljer jag därför att lägga in en bild (till) på Ölandsbron;-)

image36

Kommentarer
Postat av: Maria

åh vad kul! jag älskar Öland :) har en kompis som har sommarstuga där.

tack så mycket! jo är himla kul att jag har fått jobbet :)

jag läser ekonomi och it, så jag läser ekonomi på våren och så it på hösten i tre år, detta är mitt första. du då?

2008-04-17 @ 11:56:04
URL: http://fashionstars.blogg.se
Postat av: Gossip and fashion

vad kul!

2008-04-17 @ 18:46:30
URL: http://ninablogg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0