Bilresa i Sverige och Norge

Nu har det hänt igen, har vart slarvig med uppdaterandet av min blogg. Jag har nyss kommit hem från en bilresa med familjen. Vi besökte flera olika städer under 6 dagar och fick uppleva allt från dramatiska landskap i Norge till vackra byggnader och turistrika städer i Sverige.
Eftersom jag inte hunnit blogga på senaste tiden tänkte jag lägga in flera bilder på en gång nu ikväll (då jämnar det ut sig lite;-))


En liten träbåt i Arvika (20s slutartid).


Taket på det fascinerande Opera-/baletthuset i Oslo.


Allt i Operahuset hade en otrolig design, det här är ett, hm... snyggt glasparti!?:-)


Vi tog oss längre in i Norge till det berömda Hardangervidda.
Den här bilden tog jag vid ett stopp i Svartdal.


Det är inte så ofta jag lägger in bilder på mig själv i min blogg,
men här kommer i alla fall en bild på mina fötter/skor tagen på färjan från Sandefjord till Strömstad.


Tänk att Sverige kan vara så vackert:-)


Sista bilden innan vi var tillbaka i Sverige.

More to come:-)

Kommentarer
Postat av: Hanna B

Jättefina bilder som vanligt Daniel! Men jag gillar speciellt den på dina skor/dig, snygg vinkel! Och Sverigebilden, riktigt riktigt vackert! :)

2008-07-26 @ 22:00:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0