Äntligen lite nya bilder...

Idag har jag efter ett långt kamerauppehåll äntligen vart iväg och tagit några nya bilder. Skolan, seglingen och mycket annat har "lånat" tid och därför har jag inte kommit ut så mycket. Hur som helst var det roligt att få använda kameran, stativet och min fina knapp på en sladd;-) När vi var ute hittade mamma och jag en övergiven liten fågelunge som satt och pep på en klippa vid vattnet. Jag hoppas verkligen att hennes mamma hittar henne så hon kommer hem till sitt bo igen.

Bilden är en av de som jag tog nu ikväll. Skakningsoskärpan är medveten så den behöver ni inte kommentera;-)


Kommentarer
Postat av: amanda

svar: jaa haha, eller jag försöker i alla fall ;P ajdå, jag förstår hur du menar. Skateboards vill ju inte direkt samarbeta till hundra såå :P

2008-06-25 @ 01:23:17
URL: http://aami.blogg.se/
Postat av: Sofia

fin bild daniel :)

2008-07-02 @ 17:38:31
URL: http://envanmedenbil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0