Gavin var strålande bra!

Efter en trevlig middag på en uteservering i stan gick vi bort mot Berns salonger kl. 19.45 för att lyckas få en bra plats eftersom vi hade ståplatser. När vi kom bortåt mot Berns var det visst fler än vi som hade tänkt samma tanke. Enda skillnaden var att de hade tänkt den aningens tidigare än oss:) Den 500 meter långa kön ringlade sig hela vägen från Berns, genom hela Berzelii park och ut på gatan. Som tur var lyckades vi springa på en kompis som stod ganska långt fram i kön och efter det kunde vi också göra det:) Gavin klev inte in på scen förrän kl. 22.10 så det blev en lång väntan, men det var det helt klart värt!

En av de sämsta sakerna med låtar som man aldrig hört förut är att det kan vara väldigt svårt att hitta dem igen... Precis det hände mig på konserten, eller rättare sagt innan konserten hade börjat. De spelade först Joey Degraws skiva (Gavins storebror) men därefter spelade de låtar med andra artister och det är såklart en av dem låtarna som jag fastnat för - typiskt. Jag är inte helt säker på hur melodin gick mer än att jag tyckte den var väldigt bra:P Det var i alla fall en man som sjöng och sången innehöll pianospel. Jag lyckades urskilja en textrad: "I don't need nobody", men hur mycket jag än sökt på google har jag inte lyckats hitta den... Om det är någon av er som vet vilken låt det är eller som har en gissning om vad tusan det är jag hört så får ni gärna säga till:)

Idag har jag suttit och pluggat hela dagen inför min tenta på måndag så nu är jag rätt trött. Men nu är det äntligen dags att sova:) Sov gott!
Bilden är tagen vid Hästhagsbadet i Tyresö.


Kommentarer
Postat av: Maria

åh vad snäll du är, tack! lär komma frågor :P

tyvärr mår jag inte bättre och halsen har stört min goda sömn.



åh fy det där med att höra en låt men inte veta vilken det är, är inte så kul! hoppas du finner den :)

2008-06-07 @ 10:28:12
URL: http://fashionstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0