J.

Idag har jag upplevt det absolut märkligaste väder jag någonsin vart med om. Fick både se och uppleva allt från frost, snö, slask, regn, hagel, solsken, ös-snö, sid-snö ... Konstigt var det, men samtidigt är det rätt skönt att få vara med om lite busväder också - det gör att man uppskattar de få och små solstrålar som alltför sällan tränger igenom vintern -08s eviga molntäcke. Idag har jag både hunnit med att plugga inför tisdagens tenta i marknadsföring samt att jobba. Imorgon ska jag göra precis samma sak fast i omvänd ordning, dessutom ska jag fika med en kompis från engelskan - det ska bli kul:-)

Igår skrev jag att jag skulle börja lägga in lite porträttbilder som jag tagit och jag började med den (nu) stora hunden Ramses. Idag har jag valt ut ett porträtt som jag tagit på en av mina kompisar. Bilden togs egentligen för att vara med på en utställning i Tyresö bibliotek men det slutade med att jag valde en annan bild på samma person:-)
Till J. (som är på bilden): Tack igen för att du ställde upp som modell. Ser verkligen fram mot att träffa dig igen när du kommer hem för att få höra hur du haft det:-)
image30

Under veckan ska jag förutom att lägga in porträtt försöka länka till en kul film här på bloggen. Jag har försökt med det ett par gånger tidigare utan att få till det resultat jag vill. En person (som också finns här på bloggen) har lovat att hjälpa mig med det:-) (Jag hoppas du känner dig träffad så du kan hjälpa mig så snart som möjligt*ler*)

Kommentarer
Postat av: hanna b

haha, jag har totalt glömt bort! är det en film du spelat in själv? då måste du lägga in den på datorn (såklart). Sen måste du registrera dig på youtube, så du får ett eget konto. Då kan du välja "upload movie", så gör det och välj den film du vill lägga upp. När det är klart får du en lång adress till filmen, det står under "embeded" (vilket även står till höger om filmen på youtube när den väl ligger uppe). kopiera den långa adressen. Sen går du in på blogg, väljer nytt inlägg och i den lilla menyn upptill väljer du "html", du får upp en ny ruta och där klistrar du in adressen. Välj uppdatera och katching, du har filmen där! Hängde du med? ;)

2008-03-19 @ 23:46:37
URL: http://hananbjorkstedt.blogg.se
Postat av: amanda

svar: jaa, det är rätt mkt prov just nu. PLus att jag får endel omprov också hah.
Tidigare igår så haglade de små runda bollar när vi skulle till matsalen också, fast de va rätt kul :P

2008-03-20 @ 08:16:39
URL: http://aami.blogg.se
Postat av: Lina

Ok ska jag skicka den jag vill på
msn till dig? :P

2008-03-20 @ 22:35:02
URL: http://fraaans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0