Rigg

Rigg
I brist på segelbåtar på båtmässan blev jag väldigt glad när jag hittade den här bilden på datorn. Jag tycker det är så fascinerande med detaljerna som finns på båtar, alla trädelar, segel, rep, knap, block, taljor... Den här bilden har jag tagit i Västervik. Färgerna i solnedgången är faktiskt inte "fusk", jag hade sån tur när jag var där att solnedgången verkligen var något utöver det vanliga... Jag har i alla fall aldrig sett en sådan solnedgång förut.
Nej nu borde jag faktiskt gå och lägga mig. Ska upp och väcka tuppen imorgon bitti, börjar faktiskt så tidigt som 8.00 imorgon vilket innebär att jag måste gå hemifrån senast 06.45 - usch! :-)
Natt!

Kommentarer
Postat av: Karin

Hej Daniel! En mycket vacker bild, tagen av en väldigt duktig fotograf =) Du imponerar mig, jag önskar jag kunde följa med dig och fota någon gång. =) Jättefina bilder!

2008-03-07 @ 15:16:16
URL: http://karinviola.blogg.se
Postat av: amanda

jättefin! Påminer mig om pirates of the carrabien (stava?) =)

2008-03-07 @ 22:50:42
URL: http://aami.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0